Skip til hoved indholdet

Sosu-assistent kollega til Hjemmeplejen ved P B Lunds Vej

 

Går du med overvejelser om at skifte job, så er muligheden for at søge til hjemmeplejen i Skanderborg her.

Vi søger en sosu-assistent kollega til at blive en del af vores nuværende team bestående af 15 sosu- assistenter, 25 sosu-hjælpere, 2 planlæggere samt et varierende antal afløsere og elever.

Stillingen er på 32-37 timer pr. uge, med arbejde hver 3. weekend, i blandede dag- og aftenvagter. Men er du den rette til jobbet, og ønsker du udelukkende dag- eller aftenvagter, kan vi godt skrue en vagtplan sammen, der matcher dine ønsker. Det er nemlig én af fordelene ved at blive en del af et større team af fleksible kolleger. Der afholdes løbende samtaler, med opstart hurtigst muligt.

Hjemmeplejen P B Lunds Vejs område dækker både den sydlige del af Skanderborg by samt et større landområde.

Vi er en arbejdsplads, der giver mulighed for personlig- og fagligudvikling. Du får medansvar og indflydelse på opgaveløsningen og relevant sparring med dygtige tværfaglige samarbejdsparter og kolleger.

Vi arbejder alle med høj faglighed, mål og respekt for det enkelte individ, for at opnå den bedste opgaveløsning og skabe trygge rammer for vores borgere. Samtidig er det vigtigt for os, at du som medarbejder trives på arbejdspladsen, hvilket b.la. ses ved at alle har medindflydelse på egen mødeplan og ferie/helligdagsplaner.

Vi er ca. 40 medarbejdere, som er opdelt i tre teams. Det giver en høj grad af kontinuitet hos vores borgere. Samtidig giver det dig optimale arbejdsforhold, når du som den ansvarlige for et borgerforløb skal følge dine opgaver til dørs. Kompleksiteten i vores borgerforløb er stigende, hvilket kræver kontinuerlig faglig udvikling, handlekraft og fleksibilitet af alle medarbejdere.
 

Vi forventer, du:
  • kan være tovholder på overdragede sygeplejeforløb
  • via personcentreret omsorg kan skabe en professionel og menneskelig relation til vores borgere
  • arbejder professionelt, både i forhold til opgaven, men også i forhold til arbejdspladsen som helhed
  • er refleksiv i din kommunikation med borger, pårørende og samarbejdspartnere
  • har lyst til kontinuerlig udvikling og læring
  • har erfaring med it - dokumentation
  • bidrager til et bæredygtigt arbejdsmiljø
  • har kørekort 
 
Vi tilbyder:
  • grundig oplæring ved kompetente kolleger
  • et arbejde med rig mulighed for indflydelse på løsningen af kerneopgaven
  • medindflydelse på egen vagtplan og ferieplanlægning
  • en arbejdsplads med høj faglighed og fokus på en bæredygtig arbejdskultur
  • en arbejdsplads, hvor det fysiske og psykiske arbejdsmiljø er højt prioriteret
  • sundhedsordning med mulighed for træning og behandling

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte leder Maiken Bock på mail maiken.bock@skanderborg.dk eller mobil 20 72 59 38.

Seneste ansøgningsfrist er den 30. september 2021, men der afholdes samtaler løbende, så skynd dig at sende din ansøgning, inkl. uddannelsesbevis og CV via linket.

 

I Skanderborg Kommune er vi et stærkt og bæredygtigt arbejdsfællesskab, hvor vi fletter vores fagligheder sammen om den fælles kerneopgave.

- Når mennesker møder mennesker, opstår fællesskaber, og dermed skabes grundlaget for, at vi kan skabe udvikling sammen.