Menu Søg

Den Digitale Hotline

Den Digitale Hotline bliver bemandet af borgerservicemedarbejdere fra kommuner i hele Region Midtjylland og Nordjylland.

De sidder klar, hvis du har brug for hjælp til en af kommunens digitale selvbetjeningsløsninger, eksempelvis Digital Post og NemID.

Vær opmærksom på, at du ikke kan få oplysninger om en konkret sag eller få svar på en ansøgning eller anmeldelse.
I de tilfælde er du nødt til at kontakte kommunen. 

Den Digitale Hotlines telefonnummer er 70 20 00 00, og åbningstiderne er:

Mandag til torsdag kl. 08:00 - 20:00
Fredag kl. 08:00 - 16:00
Lørdag lukket
Søndag kl. 16:00 - 20:00

Det er gratis at ringe til Den Digitale Hotline - du betaler kun din almindelige telefontakst.

Når du ringer, skal du have dit NemID parat, da mange selvbetjeningsløsninger kræver, at du logger ind med NemID.

Kontakt Borgerservice

Borgerservice

Skanderborg Fælled 1
8660 Skanderborg

 

E-mail: skanderborg.kommune@skanderborg.dk

Sikker e-mail til kommunen (e-mails med personfølsomme oplysninger) kan du sende via din digitale postkasse på Borger.dk:

www.borger.dk/post

Tlf. 8794 7000

 

Telefontid:
Mandag og tirsdag 8.30 - 13.00
Onsdag: Lukket
Torsdag og fredag 8.30 - 13.00

 

Åbningstid:
Mandag og tirsdag 10.00 - 13.00
Onsdag: Kun åbent for borgere med aftale
Torsdag: 10.00 - 17.00
Fredag: 10.00 - 13.00

Bestil en tid til personlig betjening