Den Digitale Hotline bliver bemandet af borgerservicemedarbejdere fra kommuner i hele Region Midtjylland og Nordjylland.
De sidder klar, hvis du har brug for hjælp til en af kommunens digitale selvbetjeningsløsninger, eksempelvis Digital Post og NemID.
Vær opmærksom på, at du ikke kan få oplysninger om en konkret sag eller få svar på en ansøgning eller anmeldelse.
I de tilfælde er du nødt til at kontakte kommunen.
Den Digitale Hotlines telefonnummer er 70 20 00 00, og åbningstiderne er:
Mandag til torsdag kl. 08:00 - 20:00
Fredag kl. 08:00 - 16:00
Lørdag lukket
Søndag kl. 16:00 - 20:00
Det er gratis at ringe til Den Digitale Hotline - du betaler kun din almindelige telefontakst.
Når du ringer, skal du have dit NemID parat, da mange selvbetjeningsløsninger kræver, at du logger ind med NemID.
Se her, hvordan du kobler dig på mødet
Videovejledning for onlinemøder via tablets
Videovejledning for onlinemøder via pc
Borgerservice
Skanderborg Fælled 1
8660 Skanderborg
Send sikker digital post:
Brug din digitale postkasse på borger.dk,
så du nemt og sikkert kan kommunikere med os.
Borger: Klik her for at skrive sikkert til Borgerservice
Virksomhed/Forening: Klik her for at skrive sikkert til Borgerservice
Telefonnummer:
8794 7467
Telefontid:
Mandag, tirsdag og onsdag: kl. 10:00 - 13:00
Torsdag: kl. 10:00 - 17:00
Fredag: kl. 10:00 - 13:00
Åbningstid (husk at booke en tid):
Mandag, tirsdag og onsdag kl. 10:00-13:00
Torsdag: 10:00 - 17:00
Fredag: 10:00 - 13:00