Den Digitale Hotline bliver bemandet af borgerservicemedarbejdere fra kommuner i hele Region Midtjylland og Nordjylland.
De sidder klar, hvis du har brug for hjælp til en af kommunens digitale selvbetjeningsløsninger, eksempelvis Digital Post og MitID.
Vær opmærksom på, at du ikke kan få oplysninger om en konkret sag eller få svar på en ansøgning eller anmeldelse.
I de tilfælde er du nødt til at kontakte kommunen.
Den Digitale Hotlines telefonnummer er 70 20 00 00, og åbningstiderne er:
Mandag til torsdag kl. 08:00 - 20:00
Fredag kl. 08:00 - 16:00
Lørdag lukket
Søndag kl. 16:00 - 20:00
Det er gratis at ringe til Den Digitale Hotline - du betaler kun din almindelige telefontakst.
Når du ringer, skal du have dit MitID parat, da mange selvbetjeningsløsninger kræver, at du logger ind med MitID.
Har du fået en møde online indkaldelse?
Se her, hvordan du kobler dig på mødet: