Den 20. juni deltog vi i Foreningernes Dag i Ry med repræsentation af det frivillige sociale arbejde i Skanderborg Kommune.
Foreningerne var stærkt repræsenteret, og i den fælles pavillon opstod der gode dialoger og værdifuld netværksdannelse på tværs.
En positiv dag præget af samarbejde og fælles engagement – i flot sommervejr.
Tak for en hyggelig dag